Levering

Levertijden


  • De actuele levertijd per product wordt op de website van HielZ by JeS bij het product vermeld.
  • Bij voorradige producten wordt vermeld vóór welke tijd bestelde producten dezelfde dag nog verzonden worden.
  • De actuele levertijd wordt aangegeven voor tenminste 1 stuks van het product. Wil je de levertijd van grotere aantallen weten, neem dan contact op met de HielZ by JeS Hotline via +31 637731465 (lokaal tarief).
  • De ervaring leert dat 98% van de verzonden bestellingen de volgende werkdag door onze transporteur wordt aangeboden.
  • Bestellingen van producten met gangbare formaten worden ook op zaterdag afgeleverd. Bestellingen met meer volumineuze producten worden verzonden met groot transport. Doorgaans zijn transportbedrijven die groot transport verzorgen niet geopend op zaterdag. De bestelling zal de eerstvolgende werkdag na zaterdag worden aangeboden.
  • Bij niet voorradige producten geldt de levertijd vanaf het moment dat een bestelling succesvol geplaatst is.


Producten met verschillende levertijden


  • Wanneer uw bestelling producten bevat met verschillende levertijden wordt de bestelling verzonden wanneer de bestelling compleet is. In dit geval geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.


Vertraging


  • Met een leverbetrouwbaarheid van 98% leveren wij producten binnen de door ons vermelde levertijd. In sommige gevallen heeft onze leverancier meer tijd nodig om producten aan ons te leveren. Dit betekent dat de bestelling vertraging oploopt. Indien de bestelling vertraging oploopt zal je van HielZ by JeS een e-mail bericht ontvangen.


Verzendbevestiging


  • Zodra je bestelling verstuurd is ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.
  • In dit e-mail bericht vindt u een Track & Trace nummer. Met behulp van dit nummer en de instructies uit de verzendbevestiging, kun je de bestelling online volgen.


Niet thuis bij levering


  • Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres wanneer onze transporteur de bestelling aanbiedt, zal de transporteur een instructiekaart in de brievenbus achterlaten.
  • Op de instructiekaart staat vermeld welke actie je kunt ondernemen om de bestelling opnieuw aangeboden te krijgen.
  • Wanneer je geen actie onderneemt zal de transporteur de eerst volgende werkdag de bestelling opnieuw aanbieden, tenzij anders vermeld op de instructiekaart.


Schade, defect of manco bij levering


  • Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door HielZ by JeS.

    Ondanks onze inspanningen om de bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent.

    • Wanneer je de bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij de producten goed te inspecteren. Ook als je de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat je ons binnen enkele dagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.
    • Wanneer je schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's.
      Onderstaand vindt je de richtlijnen:

      • 1 - een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
      • 2 - een foto van het verzendlabel;
      • 3 - een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
      • 4 - een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
      • 5 - een foto van de gehele omvang van het artikel;
      • 6 - een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

    • Zodra wij alle foto's hebben ontvangen, zullen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen