Schade, defect of manco bij levering

Hoe nu verder?


  • Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door HielZ by JeS.

  • Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken. Als je de bestelling in ontvangst hebt genomen, vragen wij je de producten goed te inspecteren.
  • De inspectie kan plaats vinden nadat je bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestig je alleen het aantal pakketten dat je in ontvangst hebt genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat kun je rustig de inspectie uitvoeren.
  • Ondanks onze inspanningen om de bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent.

    • Wanneer je de bestelling in ontvangst hebt genomen, vragen wij je de producten goed te inspecteren. Ook als je de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat je ons binnen enkele dagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.
    • Wanneer je schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's.
      Onderstaand vindt je de richtlijnen:

      • 1 - een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
      • 2 - een foto van het verzendlabel;
      • 3 - een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
      • 4 - een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
      • 5 - een foto van de gehele omvang van het artikel;
      • 6 - een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

    • Zodra wij alle foto's hebben ontvangen zullen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen